Thursday, August 4, 2011

Jengah sebentar

Assalamualaikum,,,,,

Lama gila tak jenguk blog ni,,,,

uhuk,,huk,,emm,,berhabuk sikit Maklumlah dah lama tinggal...

Di kesempatan ini,pada bulan ramadhan yang penuh barakah ini,saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA kepda semua blogger muslimin dan muslimat sekelian walaupun dah 4 hari posa. 

Di kesempatan ini juga saya ingin mengajak kepada semua muslimin dan muslimat serta diri saya sendiri untuk mengerjakan solat terawih di masjid, baca Al-Quran dan tidak lupa juga untuk makan moreh selepas terawih. 
Ini adalah kerana kalau kita tak habiskan moreh tersebut, ia akan menyebabkan pembaziran. Dan dengan bangganya saya mengumumkan saya tak terbabas lagi untuk makan moreh setakat ini.

Dan untuk kekasihku yang berada nun jauh disana kenangku dalam doamu. Maafkanlah kekanda yang sering melakukan kesilapan ini. Ingatlah kekanda tatkala menikmati juadah puasa terutama sekali bila makan sup ayam. 

Akhir kata, majulah sukan untuk Malaysia. 

Anak itik berjalan-jalan,
Jalan pula dengan anak ayam,
Bulan posa berjalan-jalan,
Jangan pula bukak posa diam-diam.


No comments:

Post a Comment