Monday, March 7, 2011

Woi seNyuM La SiKiT!!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,,,,

"adik manis senyum la sikit,,,manisnye adik manis,,,pewit,,pewit!!!!"
Tu la dialog yang aku dengar tatkala melintas di hadapan beberapa mat bangla yang cuba mengUSHA beberapa gadis tempatan....pergh,,,sastera jugak kan aku,,,,hehe(kembang idung sendiri). 


Lepas dengar dialog tu,,terus aku rasa nak buat entry ni......yang bertajuk SENYUM ADALAH SATU LANGKAH MENUJU KE ARAH MODAL INSAN YANG BERJAYA...pergh,,,sastera sekali lagi...


Ok,,,,dipendekkan cerita yang telah sediakala pendek ini,,,kenapa kita perlu senyum?????


Lambat la korang jawab,,,nak tunggu korang google search lak kan,,,tak pe...aku dah tolong pikirkan untuk korang,,,,meh baca meh sebab-sebab kita kena senyum dan mesti senyum......


  1. Dapat hilangkan stress.
  2. Awet muda.
  3. Mengubah perasaan.( kalau rasa nak marah-marah senyum la dulu konfem tak jadi marah)
  4.  Kelihatan sukses dan macho serta cantik mahupun lawa dan tidak lupa juga gorgeous.
  5. Kelihatan menarik.(kalau muka asyik nak marah @ masam ja mesti orang meluat kan tengok,,benci2 gitu,,,benci taw,,,awww)


5 ja yang aku leh pikir,,,kalau korang rasa ada lagi tolong-tolong la tambah ye,,,,tolong menolong amalan mulia,,,,kan,,kan,,,kan,,,kan,,,,


Ok itu saja yang aku nak kongsi pada malam yang berbahagia ini,,,ingat lah ibubapa yang tercinta dan senyum selalu,,akhir kata,,,ingat denggi itu membunuh,,,sekian..................................................................................................................................................^__^




+___+

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............................................................................

No comments:

Post a Comment