Monday, February 21, 2011

Penangan Kak Limah!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera dan salam 1 Malaysia dan salam 1 agenda dan salam 1 UMT!!!

pergh,,banyak kan sekarang cara orang bagi salam,,,huhu,,,
Biasa la kan,,orang sekarang kan kreatif,inovatif, dan smarties!!! 

Tapi masalahnye bukan itu yang aku nak cite kat sini,,,tp aku ada satu story nak mory kat blog ni,,,
"ha cite pe tu,,ce cite ce cite,,"

Tag line ni la yang aku nak story kat sini,,,tag line "ce cite" tu,,,
Ni terpengaruh dengan cite Hantu Kak Limah la ni,,,(kaki DVD ni,,)

ni la cite hantu kak limah!!!


Ok berbalik kepada tag line ce cite yang aku nak story td,,,
citenye bermula di dalam satu kelas yang aku hadirkan diri semalam pada awal pagi lebih kurang 10.13 minit pagi. 

Pensnyarah aku tengah bersyarah la kan time tu...Pastu die tengok bebudak banyak yang mengantuk,,,then die pun berkata,,,

encik pensyarah: emmm,,pernah dengar cite orang-oarng tua dulu pasal air?
bebudak mengantok: tak pernah (ramai2 jawab)
encik pensyarah: emm,,,nak dengar cite tak?
bebudak mengantok: nak2,,ce cite cite,,,,,(ramai2 gak yang jawab)


begitulah lebih kurang insiden selama 5 minit cam tu...huhu
yang besnye semua bebudak jawab tu same lak tu,,kire masa menjawab tu synchronize la setiap sorang,,,
aku pun termasuk gak la yang menjawab ce cite tu...hehe...

kesian je aku tengok pensyarah aku tu,,terpinga2 tengok kitorang ketawe selepas menjawab dengan sedemikian rupa,,buntu die pikir nape kitorng bergelak tawe,,huhu,,,,,kesian-kesian...
sori la encik pensyarah,,nanti kite tngok cite Hantu Kak Limah tu sesame,,hehe...

Pastu ape lagi aku nak story kat sini,,,emmm,,ha,,,diantara tag line cite hantu kak limah yang sering digunakan diantara member2 aku selain ce cite:

  1. kite bako,,kite bako....
  2. sabo je la....
  3. bala,,bala,,sy ada seminar lepas ni..
  4. aku orang indonesia,,kalau enggak penuh ilmu di dada tidak sampei ke gunung everest,,,,
  5. pelawok,,pelawok,,,pelawok,,keh,keh,,keh,,,
  6. kene tokak dek nyamuk kene malaria tapioka....
  7. kak limah oi,,,tak tengok akademi fantasia ke,,,
  8. hasan mutalib,,,
  9. sape setuju sile angkat tangan macam saye...
  10.                 kaki DVD ni..........
  11.                    wheel caaa................  

  

8 comments:

  1. haaa....tgk2 bukti post aku ritu pasal kak limah ngn dak2 maidam sangat sin-kero-nice okay!!
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.... syndrome hantu kak limah.... atau nme saitifiknyer Ghost Sister limah syndrome

    ReplyDelete
  3. ahaha..ce cite ce cite..
    aq xmemerlukan batu bata ok..
    wedges ckop la..haha

    ReplyDelete
  4. ayu akan tunggu abg husin forever,,, hihihi

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete