Tuesday, November 2, 2010

Assalamualaikum....

Assalamualaikum dan salam sejahtera dan salam satu Malaysia,,,
disini saya ingin mengambil kesempatan unuk berkongsi cerita atau dengan lebih spesifik lagi adalah untuk meluangkan masa yang terluang dengan sesiapa sahaja yang ingin meluangkan masa dengan saya jika ada diantara anda yang ingin meluangkan masa dengan saya.
Saya amat berbesar hati jika ada diantara anda yang ingin meluangkan masa dengan saya,,

Masa adalah emas..
betul ke masa itu emas,,kalau masa adalah emas maka bolehlah kita gadaikan masa,,emas mahal tu,,kaya!!kaya!!hahaha,em,,mungkin masa itu boleh diibaratkan sebagai mata pedang,,jika kita tidak potong masa maka dia akan potong kita,,ha,,jika masa telah potong kita maka tidak dapat nak berpatah balik lagi,,huhu,,,sedey siot,,

As a conclusion, hargailah masa yang kita ada,,janganlah kita sia-siakan masa yang kita ada,,janganlah kita menyesal di kemudian hari..Bak kata pepatah menyesal dulu pendapatan menyesal kemudian tiada gunanya,,,
bercakaplah benar walaupun pahit,,masa yang ada kita hargai agar masa akan datang tidak kita sesali,,
begitu juga dengan blog ini yang namanya HARIHARIKU begitulah dengan hari-hariku yang akan datang,,kita tidak tahu apa yang akan datang pada masa akan datang....

p/s:pe yang aku mengarut ni,,,layan je,,,huhu
harihariku.blogspot.com

No comments:

Post a Comment